Pirelli P Zero Nero

Pirelli P Zero Nero 205/40 R17 84 W

5,2
Wysyłka Gratis
Dostawa 14 dni roboczych
Indeks nośności:
84 (do 500 kg)
Indeks prędkości:
W (do 270km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (6 opinii)
5,2 1111120
695 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu

Nazwa Rozmiar Indeksy Cena Sztuk
Pirelli P Zero Nero 205/40 R17 84 W 695 zł/szt. - + Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

6 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,2 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,3 1111130 Bardzo dobra! Kerad, 06.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
opny z wyzszej polki a co za tym idzie cena rowniez z wyzszej polki 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! LIQ, 06.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Jestem z nich bardzo zadowolony. Mogę je jak najbardziej polecić. Minusem jest na pewno fakt, ze są drogie.. no ale coś za coś. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! SNT, 20.09.2008

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
trochę za drogie pozatym git !! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! michał, 19.01.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
świetna opona na suchej jak i mokrej nawierzchni ale ścieralność straszna przejechałem na nich 10tys km i przednie juz sa łyse!!!
cos kosztem czegos. gorąco polecam
0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! tomek, 14.01.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
jak poprzednik, w tym profilu na dobrej drodze rewelacja, na dziurach - niebardzo 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,2 1111120 Bardzo dobra! Andrzej, 14.11.2006

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
albo sport albo komfort wybor nalezy do ciebie 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    205/40 R17.
    Jej indeks prędkości - W - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h, a indeks nośności - 84 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 500 kg.
  • Typ: opona letnia.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 16-22''

    PZero Nero: • opona o bardzo niskim profilu, przeznaczona dla najbardziej wymagających kierowców sportowych • główne zastosowanie to wstępny oraz zaawansowany tuning • precyzyjne prowadzenie i doskonała przyczepność • stałe parametry jezdne w każdych warunkach drogowych • szeroka gama rozmiarów, także “extra load” (możliwość większego obciążenia) PZero Nero, obok opon P Zero System i P Zero Rosso - to najnowszy produkt, dedykowany kierowcom, ceniącym sobie luksus i komfort jazdy. PZero Nero to opona przeznaczona na rynek wtórny, tam gdzie ogumienie montowane fabrycznie zastępowane jest alternatywnymi produktami. Stanowi idealne rozwiązanie kwestii coraz mocniejszych silników, stosowanych w samochodach sportowych, a dzięki możliwości zastosowania felg o dużej średnicy, doskonale pasuje do wyrafinowanej estetyki i charakterystyki samochodu. Na drodze, technologia PZero Nero oznacza lepszą przyczepność w przypadku zjawiska aquaplaningu, lepsze trzymanie się drogi w trakcie szybkiego pokonywania zakrętów, doskonałe reakcje w momencie przyspieszania i hamowania oraz równomierne zużycie bieżnika opony podczas całego okresu jej użytkowania. Bieżnik PZero Nero ma asymetryczny wzór, oraz zoptymalizowane pod względem umiejscowienia i wymiarów podłużne kanaliki do odprowadzania wody. Pasy centralne składają się z ciągłych elementów pół-gładkich, mających za zadanie zwiększenie dokładności przylegania podczas zmian kierunku oraz niedopuszczenie do ślizgania się koła podczas przyspieszania. Ich ciągłość wymusza stały kontakt z powierzchnią drogi oraz optymalne warunki hamowania na drodze suchej i mokrej: szybka reakcja opony oznacza, że ABS pracuje wydajniej, szczególnie na początku manewru hamowania.