Pirelli CARVING

Pirelli CARVING

4,9
Brak produktu w ofercie
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (2 opinie)
4,9 1111900

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

2 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 4,9 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,0 111110 Bardzo dobra! XXX, 06.11.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony bardzo dobre. Jestem zadowolony. Nawet przez tą ostatnią zime i w grząskim śniegu potrafią się przebić przez każdą zaspę! Prowadzą się lepiej niż letnie pirelli nawet na suchym! Auto nigdy nie stanęło mi bokiem nawet na lodzie. Odpowiednie nawet dla najmłodszych kierowców. Polecam! a odnośnie zakupu to nie wiem ze względu na to, że bieżnik prawie w ogóle się nie zużywa! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! FENIX , 18.03.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Każdy widział jaka zima była w rok 2009/2010! Opony spisały się rewelacyjnie! Na śniegu, lodzie, błocie pośniegowym rewelacja. trochę pod-sterowne na zakrętach ale może to być winę tego że mam rozmiar 155/80 czyli cienkie a wysokie! Na suchym i mokrym tez wszystko OK. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Brak produktu w ofercie
  • Typ: opona zimowa.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 13-20''

    Oponę Pirelli Winter Carving charakteryzuje kierunkowy wzór bieżnika, nowe rozplanowanie otworów na kolce, system złożonych nacięć oraz nową koncepcja mieszanki ACT (Adaptive Compound Technology). Testy opon Carving przeprowadzano w Kanadzie za kołem podbiegunowym co stanowi najlepszą rekomendację. Znakomicie spisuje się na lodowej nawierzchni.