Goodyear
EAGLE F1 ASYMMETRIC
265/35 R18 97 Y
Wysyłka Gratis
Dostawa 22.11.2024r.
- Indeks nośności:
- 97 (do 730 kg)
- Indeks prędkości:
- Y (do 300km/h)
- Data produkcji:
- 2022
- Kraj produkcji:
- Brak informacji
- Opór toczenia
-
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
-
- Hałas zewnętrzny
-
- Ocena kierowców
265/35 R18 97 Y
- 265/35 R18 97 Y
- 255/55 R18 109 Y
- 215/35 R18 84 W
- 255/45 R19 104 Y
- 205/55 R17 91 Y
- 255/55 R18 109 V
- 255/40 R19 100 Y
- 205/55 R17 91 Y
- 255/40 R19 100 Y
- 235/35 R19 87 Y
- 255/50 R19 107 W
- 245/35 R19 93 Y
- 275/45 R20 110 W
- 245/50 R19 105 W
- 255/55 R20 110 Y
- 235/50 R17 96 Y
- 255/45 R19 100 Y
- 285/45 R19 111 W
- 255/45 R19 104 Y
- 275/45 R21 110 W
- 255/30 R19 91 Y
- 265/40 R20 104 Y
- 285/40 R19 103 Y
- 275/45 R20 110 W
- 265/35 R19 94 Y
- 295/40 R22 112 W
- 245/35 R19 93 Y
548zł
Nasza cena brutto
+
-
Kup teraz
Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu
Nazwa
Rozmiar
Indeksy
Cena
Sztuk
Opis
opony
-
Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
265/35 R18.
Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 97 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 730 kg.
-
Typ: opona letnia.
Przeznaczenie: samochody osobowe.
Rozmiary: 17-21''
Nowa Eagle F1 Asymmetric jest następczynią obsypanej nagrodami opony Goodyeara Eagle F1 GS-D3.
¦rodkowe żebro bieżnika zapewnia większą stabilność przy dużych prędkościach. Szerokie, solidne bloki bieżnika po stronie zewnętrznej dają maksymalne trzymanie w zakrętach.
Dzięki zastosowaniu technologii „Active Cornergrip”, kontakt Eagle F1 Asymmetric z nawierzchnią po stronie wewnętrznej - w przypadku jazdy po łuku - jest większy niż w oponie Eagle F1 GS-D3. Asymmetric ma o wiele większą powierzchnię styku z nawierzchnią niż konkurencyjne opony oraz bardziej równomierny rozkład ciśnienia wzdłuż całego śladu.
„Active Cornergrip” ma swój udział także w skuteczniejszym odprowadzaniu wody, a to zwiększa możliwości manewrowania na mokrej drodze. Głębokie rowki w centrum bieżnika skutecznie odprowadzają wodę, a kanały po jego wewnętrznej stronie dodatkowo usuwają wodę spod strefy kontaktu z nawierzchnią. Rowki odprowadzające wodę po wewnętrznej stronie opony, są wspomagane przez ciśnienie dociskające. Ciśnienie to powoduje, że woda spod opony jest rozpraszana na boki.
Skład mieszanki bieżnika – wzorowany na oponach wyścigowych – zwiększa komfort i bezpieczeństwo jazdy zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.