Toyo R1R 245/40 R18 93 W

4,6
Wysyłka Gratis
Dostawa 25.11.2024r.
R1R
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
93 (do 650 kg)
Indeks prędkości:
W (do 270km/h)
Data produkcji:
2016
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (1 opinia)
4,6 1111600
156 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 4,6 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,6 1111600 Dobra! janko79, 18.03.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
bardzo szybka ścieralnść 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    245/40 R18.
    Jej indeks prędkości - W - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h, a indeks nośności - 93 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 650 kg.
  • Opona wyścigowa! Godna alternatywa dla PROXES R888. Profesjonalni kierowcy z Teamu Toyo potwierdzają najwyższą klasę tych opon.
    Ta wyczynowa opona sprawdzi się zarówno na ulicy jak i na torze. Unikalna konstrukcja bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność, typową dla opon wyścigowych, przy zachowaniu długiej żywotności oraz niskiej emisji hałasu.
    Agresywny design bieżnika nie tylko świetnie się prezentuje, ale zapewnia też dobrą kierowalność na mokrej nawierzchni.

    Ponieważ opona ta jest produkowana ze specjalnych komponentów i posiada specyficzny bieżnik - tylko do zastosowań wyczynowych, nie jest objęta tradycyjną gwarancją handlową.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).