Pirelli
P Zero Asimmetrico
255/45 R17 98 Y
5,0
Wysyłka Gratis
Dostawa 25.11.2024r.
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Niezależne testy i opinie
użytkowników tych opon
2
zebranych opinii
100%
użytkowników poleca tę oponę
5,0
ocena ogólna
Opis
opony
-
Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
255/45 R17.
Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 98 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 750 kg.
-
Typ: opona letnia.
Przeznaczenie: samochody osobowe.
Rozmiary: 15-20''
• Opony o najwyższych osiągach, do samochodów o wysokiej mocy silnika, klasy wyższej, sportowej i luksusowej
• Znakomita przyczepność i zmniejszone opory toczenia
• Pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach
• Stabilna, komfortowa i bezkompromisowa Opony radialne o utraniskim profilu, do samochodów o prędkości maksymalnej powyżej 240km/h (indeks Z), o średnicy tarcz kół od 15" do 20". PZERO SYSTEM™ ustanawia standard w segmencie opon o bardzo wysokich osiągach. W zależności od charakterystyki samochodu PZERO SYSTEM™ może być kombinacją Pzero Direzionale™ na przód i Pzero Asimmetrico™ (tył) lub Pzero Asimmetrico na wszystkich kołach.
PZERO SYSTEM™ Moc - 500 KM, maksymalna prędkość 320 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 4 sekundy. Odpowiedzią Pirelli jest MOC POD KONTROLĄ. Direzionale (Kierunkowa) i Asimmetrico (asymetryczna): dwie różne opony, powstałe w wyniku unikalnego projektu technologicznego. Znakomita przyczepność do nawierzchni drogi, nawet przy maksymalnej prędkości oraz pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach. Maksymalna odporność na duże siły bezwładnościowe na zakręcie. Zaprojektowane do używania razem lub osobno, w zależności od modelu samochodu, warunków eksploatacji i stylu jazdy. P Zero System™: opcje konfiguracji
1. Opona KIERUNKOWA z przodu, ASYMETRYCZNA z tyłu System zalecany przy dużych prędkościach, w różnych warunkach pogodowych, przy nawierzchni suchej i mokrej. Szczególnie przydatny w pojazdach z silnikiem usytuowanym z tyłu bądź w części centralnej.
2. Opona ASYMETRYCZNA z przodu i z tyłu Układ zalecany do jazdy z dużą prędkością, wskazany szczególnie jako wyposażenie pojazdów posiadających napęd na przednią oś lub na obie osie.