Pirelli P Zero Asimmetrico 225/50 R15 91 Y

5,0
Wysyłka Gratis
Dostawa 10 dni roboczych
P Zero Asimmetrico
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
91 (do 615 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (2 opinie)
5,0 111110
1 975 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

2 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,0 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,0 111110 Bardzo dobra! Daniel, 05.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
znałem Pirelli P Zero już z poprzedniego samochodu i wiedziałem że są to prawdopodobnie najlepsze na rynku opony o szerokim profilu, znacznie lepsze od wszystkich Michelin oraz Good Year, wysoka jakość w każdym calu - szczerze polecam. Mam te opony już po raz drugi, warto więcej zapłacić jak szukasz szerokich opon i nietypowych rozmiarów np R20 285 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! Daniel, 05.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
znałem Pirelli P Zero już z poprzedniego samochodu i wiedziałem że są to prawdopodobnie najlepsze na rynku opony o szerokim profilu, znacznie lepsze od wszystkich Michelin oraz Good Year, wysoka jakość w każdym calu - szczerze polecam. Mam te opony już po raz drugi, warto więcej zapłacić jak szukasz szerokich opon i nietypowych rozmiarów np R20 285 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/50 R15.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 91 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 615 kg.
  • Typ: opona letnia.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 15-20''

    • Opony o najwyższych osiągach, do samochodów o wysokiej mocy silnika, klasy wyższej, sportowej i luksusowej • Znakomita przyczepność i zmniejszone opory toczenia • Pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach • Stabilna, komfortowa i bezkompromisowa Opony radialne o utraniskim profilu, do samochodów o prędkości maksymalnej powyżej 240km/h (indeks Z), o średnicy tarcz kół od 15" do 20". PZERO SYSTEM™ ustanawia standard w segmencie opon o bardzo wysokich osiągach. W zależności od charakterystyki samochodu PZERO SYSTEM™ może być kombinacją Pzero Direzionale™ na przód i Pzero Asimmetrico™ (tył) lub Pzero Asimmetrico na wszystkich kołach. PZERO SYSTEM™ Moc - 500 KM, maksymalna prędkość 320 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 4 sekundy. Odpowiedzią Pirelli jest MOC POD KONTROLĄ. Direzionale (Kierunkowa) i Asimmetrico (asymetryczna): dwie różne opony, powstałe w wyniku unikalnego projektu technologicznego. Znakomita przyczepność do nawierzchni drogi, nawet przy maksymalnej prędkości oraz pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach. Maksymalna odporność na duże siły bezwładnościowe na zakręcie. Zaprojektowane do używania razem lub osobno, w zależności od modelu samochodu, warunków eksploatacji i stylu jazdy. P Zero System™: opcje konfiguracji 1. Opona KIERUNKOWA z przodu, ASYMETRYCZNA z tyłu System zalecany przy dużych prędkościach, w różnych warunkach pogodowych, przy nawierzchni suchej i mokrej. Szczególnie przydatny w pojazdach z silnikiem usytuowanym z tyłu bądź w części centralnej. 2. Opona ASYMETRYCZNA z przodu i z tyłu Układ zalecany do jazdy z dużą prędkością, wskazany szczególnie jako wyposażenie pojazdów posiadających napęd na przednią oś lub na obie osie.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).