Michelin PILOT SPORT 3 255/40 R19 100 Y

5,1
Wysyłka Gratis
Dostawa 22.11.2024r.
PILOT SPORT 3
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
100 (do 800 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Data produkcji:
2020
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (3 opinie)
5,1 1111110
549 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

3 zebranych opinii 66% użytkowników poleca tę oponę 5,1 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,6 1111600 Dobra! Grzegorz, 01.05.2016

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Zawiodłem się na tych oponach pod względem zużycia bieżnika. Opony 0315 Przejechałem na nich 30000 styl jazdy umiarkowany głównie żona. Opony na przodzie 4mm. bieżnika, na tyle 6mm. Nie warte tej ceny. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 111110 Bardzo dobra! Pawel, 06.04.2015

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: -/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: -/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Ogolnie OK, zrownowazona opona, dosc komfortowa, ale to oznacza ze nie ma tak twardych scianek jak bardziej sportowe np. Re002 (twarda i mniej komf), a co za tym idzie w ostrych zakrętach jednak czuc lekkie plywanie 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,6 1111160 Bardzo dobra! Slawek, 29.03.2013

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Znakomita opona. Zmieniłem z Pirelli PZero Rosso, które były tragiczne. Wrażenie jakbym przesiadł się do innego auta. Ciche, super trzymają w zakrętach bez względu na nawierzchnię. Auto idealnie się prowadzi. Gorąco polecam! 17 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    255/40 R19.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 100 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 800 kg.
  • Michelin Pilot Sport 3 to zbierająca wiele pozytywnych opinii opona letnia w klasie premium. Przeznaczona jest ona głównie do samochodów o sportowym charakterze oraz limuzyn o dużej mocy silnikach, gdy liczy się stabilność jazdy i bezpieczeństwo bez żadnych kompromisów. Wykorzystane podczas projektowania technologie poprawiają dodatkowo energooszczędność i przebiegi tego modelu.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 15-20 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Michelin ma na swoim koncie bardzo dużo udanych modeli opon, w tym przeznaczonych dla samochodów sportowych i limuzyn. Właśnie taki jest model Michelin Pilot Sport 3, który został zaprojektowany tak, aby dawać najlepsze wrażenia z jazdy niezależnie od warunków panujących na drodze. Dzięki technologii Anti Surf System uzyskano lepszą przyczepność na drodze – opona rozcina kałuże i zapobiega aqualaningowi. Asymetryczny bieżnik sprzyja jednocześnie stabilizacji toru jazdy i większej precyzji. W efekcie uzyskano skrócenie drogi hamowania o 3 metry na mokrej nawierzchni w porównaniu z produktami konkurencyjnymi. Atutem jest także energooszczędność dzięki technologii Green X – opona wyróżnia się niskimi oporami toczenia i wykorzystaniem proekologicznych komponentów, dlatego redukuje emisję dwutlenku węgla do atmosfery i zmniejsza zużycie paliwa.

    Michelin Pilot Sport 3 to w efekcie solidna opona sprzyjająca jeździe bezpiecznej także na mokrych nawierzchniach. Precyzja kierowania oraz energooszczędność to również jej duże plusy.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).