Goodyear UG Performance 2 205/55 R16 91 H RUN ON FLAT

4,8
Wysyłka Gratis
Dostawa 14 dni roboczych
UG Performance 2
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
91 (do 615 kg)
Indeks prędkości:
H (do 210km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (6 opinii)
4,8 1111800
1 983 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

6 zebranych opinii 66% użytkowników poleca tę oponę 4,8 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,2 1111120 Bardzo dobra! Zachwycony, 04.06.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Po dwóch sezonach, no po prostu zajebiste. Conti 780 niech się na oczy mi nie pokazują 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,2 1111120 Bardzo dobra! Zachwycony, 04.06.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Po dwóch sezonach, no po prostu zajebiste. Conti 780 niech się na oczy mi nie pokazują 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,8 1111180 Bardzo dobra! woj, 27.01.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
bez wzgledu na stan drogi (polskiej) UGP2 daja duzy margines bezpieczenstwa. Polecam 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,8 1111180 Bardzo dobra! dani, 24.01.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
rewelacja nic dodac nic ujac 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,1 1111000 Średnia Wojtek, 07.12.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 3,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona, której nie da się wyważyć. Reklamacja to fikcja. Z czystym sumieniem NIE POLECAM. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,6 1116000 Średnia pilot, 12.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 3,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
wiele .... 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    205/55 R16.
    Jej indeks prędkości - H - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h, a indeks nośności - 91 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 615 kg.
  • Goodyear UltraGrip Performance 2 to model ciągle uzyskujący pozytywne opinie jako opony zimowe w klasie premium. To opona przeznaczona do samochodów średniej i wyższej klasy, dzięki nim jazda jest dynamiczna i bezpieczna niezależnie od warunków. Opony UltraGrip Performance 2 były wielokrotnie polecane w testach Auto Express, Auto Bild, ADAC.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary opony: 16-21 cali

    Bieżnik opony: kierunkowy

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Goodyear jest marką, która w swojej ofercie w ciągu lat pracy zebrała bardzo dużo solidnych opon przeznaczonych dla kierowców szukających bezkompromisowej jakości. UltraGrip Performance 2 to jej model dedykowany na zimę, w tym doskonale sprawdzający się podczas polskiej zimy, gdy nawierzchnia często zmienia się w śnieżną, oblodzoną, z błotem pośniegowym i wodą. Prezentowany model opony wyposażony jest w kierunkowy wzór bieżnika z rowkami w technologii Adaptive SipeGrip, które dynamicznie dopasowują się do nawierzchni. Lamelki 3D i 2D także sprzyjają poprawie przyczepności i stabilizacji jazdy, a klocki bieżnika ułożone w specjalny wzór redukują drgania, hałas i poprawiają komfort jazdy. Goodyear UltraGrip Performance 2 zapobiegają aquaplaningowi, mają skróconą drogę hamowania i są bardzo przyczepne. Tak dobre właściwości osiągnięto także dzięki wykorzystaniu mieszanki z krzemionką i polimerami kauczukowymi, które sprawiają, że jest ona elastyczna i przyczepna także podczas mroźnych dni.

    Goodyear UltraGrip Performance 2 to bezpieczna i godna zaufania opona na zimę – na pewno jazda z nią będzie wyjątkowo komfortowa.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).