Goodyear Eagle NCT5 225/50 R17 94 Y RUN ON FLAT

4,5
Wysyłka Gratis
Dostawa 30.12.2024r.
Eagle NCT5
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
94 (do 670 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Data produkcji:
2018
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (13 opinii)
4,5 1111500
529 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

13 zebranych opinii 61% użytkowników poleca tę oponę 4,5 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,0 111110 Bardzo dobra! Borowiec, 01.03.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Polecam, na prawde warto 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! jajco, 20.04.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Autem poruszam sie po Irlandii, a tu ciagle pada wiec drogi sa mokre. Opony spisuja sie rewelacyjnie. Na irlandzkie drogi super. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! Itrek, 10.04.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Dostałem te opony razem z samochodem (nówka) i trochę na nich pojeździłem - świetne gumy, jedna z najlepszych na rynku imo. W tym roku zmieniałem i kupiłem takie same - i znowu jestem z nich zadowolony :) 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! bristle, 29.03.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobre opony, już je trochę zajeździłem, ale wrażenia z tych ponad 40.000 km są świetne. Dobrze radzą sobie z aquaplanningiem, dobra kierowalność i obniżone spalanie zdecydowanie mnie przekonały, szczerze polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! franek, 16.03.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
na suchej nawierzchni są bardzo dobre, a na mokrej poprawne. Ale wytrzymałość za to mają niesamowitą, bo w ogóle nie zużyły się a mam je już trzeci rok. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,1 1111000 Średnia koniak, 19.09.2008

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Zmieniłem z Continental PremiumContakt 2 i zawiodłem się. Tam gdzie na Conti mogłem bez obawy wchodzić w zakręty bez utraty przyczepności, Googyear zachowywał się jak na zawodach driftingu. Generalnie słaba opona i nikomu jej nie polecam. Jest na rynku w tej cenie kilka znacznie lepszych. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! andrzej, 29.07.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
po 40000 czuje ze traci swoje właściwości, głównie na mokrej drodze 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,7 1117000 Średnia adam, 15.04.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opony głośne - jazda jak w czołgu 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,2 1111120 Bardzo dobra! vlad, 31.03.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
jedyny mankament to głośność tych opon, cała reszta jest na porządnym poziomie. warte polecenia 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,6 1111600 Dobra! mp, 07.03.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Zbyt droga opona. W tej klasie o podobnych osiagach sa tansze oponki 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/50 R17.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 94 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 670 kg.
  • Opony Goodyear Eagle NCT5 stanowią konkretną propozycję na okres letni dla kierowców samochodów klasy średniej i wyższej. Producent postawił w szczególności na wszechstronność i bezpieczeństwo, dlatego ten model zachowuje swoje optymalne właściwości niezależnie od warunków pogodowych i nawierzchni. Dodatkowo udało się uzyskać nawet do 25% wyższą żywotność opon Goodyear Eagle NCT5 dzięki niższej wadze, zmniejszonym oporom toczenia oraz wytrzymałej mieszance gumy.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 15-18 cali

    Bieżnik opony: symetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Marka oponiarska Goodyear dostarcza już od przeszło 120 lat wysokiej klasy opony i aktualnie jest ona dostępna w większości krajów świata. Wśród opon tego producenta znajduje się model Goodyear Eagle NCT5 – letni i w klasie premium, by spełniać w tym sezonie wszystkie oczekiwania kierowców doceniających jazdę dynamiczną i pewną. Symetryczny bieżnik został w niej zaprojektowany tak, żeby wydajnie odprowadzać wodę, zmniejszać dystans hamowania i niebezpieczeństwo aquaplaningu. Solidne barki poprawiają przyczepność boczną, a sztywność wspiera także stabilizację toru jazdy i wyższą precyzję kierowania. O płynnej jeździe decydują radialne rowki, które w efekcie dają niższe opory toczenia i sprzyjają zmniejszeniu zużycia paliwa. Mniejsze spalanie natomiast powoduje, że opony Goodyear Eagle NCT5 są proekologiczne.

    Model Goodyear Eagle NCT5 powinien spełnić wymagania kierowców szukających opon bezpiecznych i pewnych na każdej nawierzchni, zarówno mokrej, jak i suchej. Dodatkowym plusem jest ich żywotność, oszczędność i podwyższony komfort jazdy.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).