Dunlop SP Sport MAXX GT 245/50 R18 100 Y RUN ON FLAT

5,2
Wysyłka Gratis
Dostawa 6-7 dni roboczych
SP Sport MAXX GT
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
100 (do 800 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (1 opinia)
5,2 1111120
904 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,2 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,2 1111120 Bardzo dobra! andrzej, 15.07.2011

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Super cicha i wygodna opona , scieralnośc duza ale to norma przy tym rozmiaże , polecam. 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    245/50 R18.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 100 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 800 kg.
  • Dunlop SP Sport MAXX GT to model premium przeznaczony do samochodów osobowych, w tym głównie zadowoli tych kierowców, którzy doceniają jazdę szybką i dynamiczną. Z tymi oponami podróżowanie niezależnie od dystansu i warunków będzie zawsze wygodne i stabilne.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 17-23 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Marka Dunlop od lat produkuje wysokiej klasy opony, w tym dla bardzo wymagających klientów. Dunlop SP Sport MAXX GT to jej oferta w tej dziedzinie – to opona UHP dająca doborowe osiągi na każdej nawierzchni, w deszczu i w słońcu. Asymetryczny, wielokątowy i płaski bieżnik w technologii MRT sprzyjają lepszej dystrybucji nacisków, co sprzyja jeszcze bardziej stabilnej jeździe także na zakrętach i równomiernemu zużywaniu się opony. Precyzję prowadzenia i lepszą reakcję daje także technologia Dunlop Touch Technology. Asymetryczny wzór poprawia także odprowadzanie wody przy jeździe na mokrej nawierzchni. Mieszanka gumy z dodatkiem nanocząsteczek sadzy oraz krzemionki i bezszwową nylonową opaską poprawiają parametry opony przy szybkiej jeździe, by rozwijanie wyższych prędkości nie było związane z niższym bezpieczeństwem.

    Dunlop SP Sport MAXX GT to opony zbudowane tak, aby zadowolić wielbicieli szybkości. Dzięki specjalnej konstrukcji i mieszance jazda na suchej i mokrej nawierzchni jest maksymalnie bezpieczna. Samochód wyposażony w te opony jest łatwiejszy w wyczuciu i kontrola nad nim niezależnie od warunków jest zawsze optymalna.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).