Dunlop SP Sport MAXX 295/40 R20 110 Y

4,5
Wysyłka Gratis
Dostawa 22.11.2024r.
SP Sport MAXX
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
110 (do 1060 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Data produkcji:
2017
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (7 opinii)
4,5 1111400
244 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

7 zebranych opinii 71% użytkowników poleca tę oponę 4,5 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
3,2 1112000 Średnia as, 28.06.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
te opony to wielkie rozczarowanie po przejechaniu raptem 1000km na boku opony wyskoczyl babel a dunlop nie chce uznac reklamacji jednoczesnie piszac ze opona nie nadaje sie do dalszego uzytkowania po prostu skandal! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! Kamil, 19.06.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opona świetnie trzyma w zakrętach aa na mokrej nawierzchni jest poprostu rewelacyjna, zresztą na suchej tak samo. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! Rafał, 02.09.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona idealna na szybie zakręty nawet na mokrej nawierzchni. Niestety przy ciężkim aucie szybko sie ząbkuje i hałas jest nie do zniesienia. Jak masz lekkie auto to polecam. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,9 1119000 Średnia Mario, 05.04.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Kupione w salonie Hondy wraz z autem, wyząbkowały się po 19tys.km. Dunlop odmówił reklamacji uzasadniając złym stanem dróg w Polsce. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! bmw, 11.03.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
troche wysoka cena,ale warto kupić.Dobrze wydane pieniądze.Polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,2 1111120 Bardzo dobra! Adam, 05.04.2006

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo fajna opona zarówno na suchej i na mokrej nawierzchni, Polecam :) 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! Tomek, 04.05.2005

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Rewelacja na suchym, bardzo dobra na wodzie. Polecam! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    295/40 R20.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 110 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 1060 kg.
  • Dunlop SP Sport MAXX to opony letnie w klasie premium, które zostały zaprojektowane po to, aby spełnić najwyższe wymagania, w tym właścicieli aut sportowych i luksusowych. To model wyróżniający się agresywnym bieżnikiem i gwarantujący wyjątkowe osiągi oraz przyczepność. Wykorzystana w nim mieszanka dodatkowo sprzyja powolnemu zużywaniu się bieżnika.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 16-22 cali

    Bieżnik opony: kierunkowy

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Dunlop to opony produkowane z wysokiej klasy materiałów i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Aktualnie firma należy do koncernu Goodyear. Jej model SP Sport MAXX przeznaczony jest do samochodów osobowych średniej i wyższej klasy, w tym dla kierowców, którzy doceniają dynamikę jazdy. Dunlop SP Sport MAXX to następca popularnego modelu SP Sport 9000. Do budowy nowszej odsłony tej opony zastosowano technologię Multi Radius Tread, aby sprzyjać najwyższym osiągom na nawierzchni mokrej – duża liczba nacięć i wzdłużne żebra poprawiają odprowadzanie wody spod kół i zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Konstrukcja daje także równomierne rozłożenie nacisków oraz sprzyja bezpiecznemu przyspieszaniu, ruszaniu i hamowaniu niezależnie od nawierzchni. Tor jazdy jest stabilny, a kontrola kierowania zachowana na najwyższym poziomie – to usztywniona konstrukcja, w tym żebro centralne odpowiedzialne za skuteczne przenoszenie sił bocznych. Dodatkowo Dunlop SP Sport MAXX to opon cicha i redukująca drgania, by jazda była bardziej wygodna.

    W efekcie Dunlop SP Sport MAXX to korzystny zakup, gdy szuka się solidnych opon na okres letni. Dobra amortyzacja, redukcja hałasu oraz wysoka przyczepność to ich duże atuty, by podróżowanie było komfortowe.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).