Dębica Passio 2 195/65 R15 95 T

4,3
Wysyłka Gratis
Dostawa 14 dni roboczych
Passio 2
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
95 (do 690 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (77 opinii)
4,3 1111200
436 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

77 zebranych opinii 67% użytkowników poleca tę oponę 4,3 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
2,8 1180000 Słaba Artur, 20.04.2016

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: 2,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony po 20 tys km zupełnie są zdarte. Na suchej nawierzchni włącza się często podczas hamowania ABS, na mokrej tragedia. 16 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 11100000 Słaba ferguson6600, 01.12.2015

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 3,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona do kitu na mokrej nawierzchni, przy ruszaniu z lekko wciśniętym pedałem gazu kola tracą przyczepność,to samo przy hamowaniu, na mokrej drodze to katastrofa. Druga sprawa to hałas, myślałem że mi łożyska siadły z przodu, huczą na grodze jak ..,. Na suchej nawierzchni to jeszcze ujdzie,nawet nieżle się trzymają,ogólnie nie polecam. 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,6 1116000 Średnia tomek, 20.10.2015

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 4,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opona na suchej drodze spisuje się dobrze, ale jak spadnie deszcz to juz nie jest tak fajnie. opona na mokrym przy ruszaniu słabo trzyma a o dynamiczniejszym ruszeniu zapomnij.... bo i na drugim biegu auto stoi w miejscu... kupiłem bo jest tania ale w deszczu trzeba jechac bardzo ostrożnie 6 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,6 1160000 Słaba jocker, 14.03.2013

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
opona dla samobójców na suchym daje rade jak jest nowa, jazda zaczyna się na mokrym, chwilkę czuć siłę hamowania a potem opona puszcza i jedziemy jak po lodzie. Oponki kupiłem na jedną honde bez ABS gdzie przejechał jakieś 1000km potem zabrałem na drugie auto a ABS i ten system też tej opony nie lubi, zakręty na tej opony na śliskim hmm daję radę ale tylko dla tego że wiem jak zachować się w zakręcie znam fazy zakrętu i przygotowuje się do niego. Szkolę się bo tylko idiota uważa że jest dobry na drodze, rajdowcy którzy uczą w SJS lub szkoła Kuchara jest naprawdę super drogo ale super. Zdałem każdy ich test i na passio na których nie dawałem rady teraz potrafię zdziałać cuda ale szkolenia wykupuję co roku. Mimo to kolega pożyczył mi ze swojej hondy komplet yokoham na trasę. I tutaj to się jedzie opona hamuje skręca itd czuć jej przyczepność czuć kiedy ja traci itd a umiejętności które nabyłem i nabywam cały czas pozwoliły mi na takie rzeczy na które dębica skierował by mnie do grobu. Zresztą w SJS szkoleniowiec przejechał się na tych dębicach po mokrym i tylko kiwał głową. A co do trwałości cóż kryzys w karaju to zjechałem je do ograniczników już z czego po przekroczeniu 4mm jazda tylko zachowawcza i spory dystans. Ale passio 2 już nie zagoszczą u mnie. Mam ograniczone fundusze i robię sobie nadzieję na presto, testy w motorze wypadły ekstra i ci co mieli passio2 i presto mówią że presto to coś zupełnie innego. Jednak szkoda że w tym roku nie mam kasy na yokohamy nawet... 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,6 1160000 Słaba jocker, 14.03.2013

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
opona dla samobójców na suchym daje rade jak jest nowa, jazda zaczyna się na mokrym, chwilkę czuć siłę hamowania a potem opona puszcza i jedziemy jak po lodzie. Oponki kupiłem na jedną honde bez ABS gdzie przejechał jakieś 1000km potem zabrałem na drugie auto a ABS i ten system też tej opony nie lubi, zakręty na tej opony na śliskim hmm daję radę ale tylko dla tego że wiem jak zachować się w zakręcie znam fazy zakrętu i przygotowuje się do niego. Szkolę się bo tylko idiota uważa że jest dobry na drodze, rajdowcy którzy uczą w SJS lub szkoła Kuchara jest naprawdę super drogo ale super. Zdałem każdy ich test i na passio na których nie dawałem rady teraz potrafię zdziałać cuda ale szkolenia wykupuję co roku. Mimo to kolega pożyczył mi ze swojej hondy komplet yokoham na trasę. I tutaj to się jedzie opona hamuje skręca itd czuć jej przyczepność czuć kiedy ja traci itd a umiejętności które nabyłem i nabywam cały czas pozwoliły mi na takie rzeczy na które dębica skierował by mnie do grobu. Zresztą w SJS szkoleniowiec przejechał się na tych dębicach po mokrym i tylko kiwał głową. A co do trwałości cóż kryzys w karaju to zjechałem je do ograniczników już z czego po przekroczeniu 4mm jazda tylko zachowawcza i spory dystans. Ale passio 2 już nie zagoszczą u mnie. Mam ograniczone fundusze i robię sobie nadzieję na presto, testy w motorze wypadły ekstra i ci co mieli passio2 i presto mówią że presto to coś zupełnie innego. Jednak szkoda że w tym roku nie mam kasy na yokohamy nawet... 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! Adam, 08.09.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony trochę głośne, ale dobrze się zachowują w różnych warunkach. Objechałem na nich deszczową Anglię, upalną Sycylię i górzystą Rumunię z brakami w asfacie i brak objawów zużycia 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,5 1111500 Dobra! Adam P., 02.07.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Przyzwoita opona w dobrej cenie. Dobra przyczepność, dobre trzymanie boczne. Samochód dobrze się zachowywał nawet przy 200km/h na lekkim łuku przy wilgotnej nawierzchni 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,8 1180000 Słaba jocker, 24.06.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Jak ktoś pisze że ta opona jest cicha doradzam aparat słuchowy wyje jak uszkodzone łożysko, przerasta ja piasek na drodze czy deszcz ABS sprawdzony zawiecho i amory też a ABS jej nie lubi. Trzymanie Boczne na mokrej to kpina na suchej w miarę. Dacie po hamulcach na mokrej ABS przeżywa piekło, myślę sobie że mam coś nie tak wyłączam ABS to dopiero jazda na mokrym jak po lodzie. I to nie tylko moja opinia i nie jedno auto, kryzys w kraju więc większość znajomych i rodziny ma dębice i opinie podobne, wyważyć też ciężko. Ehh a zimówki mają naprawdę dobre. Fascynaci PASSIO 2 chyba innych opon nie mieli. Osobiście żałuję że po zjechaniu YOKOHAM znów ich nie kupiłem, na drugim aucie TOYO i u ojca RAIN EKSPERTY zimówki też od TOYO i YOKOHAMY były i to jest opona z czołówki i nie za droga. 10 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia uzytkownik, 26.04.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
kierowalnosc slaba,wyglad sredni,scieralnosc bardzo wysoka przy spokojnej jezdzie.ogolnie nie polecam. 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! rafixon67, 05.07.2011

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
kupilem je z wlasnego wyboru dla mojej kobiety. Po prostu podobala mi sie i nie zaluje. Za te pieniadze to oponka jest SUPER. Ma bardzo przyzwoity bieznik, w roznych warunkach pogodowych tez mnie nie zawiodla. Jezdze tym autem raz w tygodniu i zlego slowa nie moge na nie powiedziec. A jak kogos zaskoczy w nich zima to tez sie nic nie stanie bo jak ktos tu wspomnial trudno o poslizg w tych oponach na sniegu:):) Kobietom polecam szczegolnie, za agresywnie jezdzacych panow nie bede sie wypowiadal. Wg mnie sa lepsze od Dynaxer HP2, bo moglem to porownac. 5 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    195/65 R15.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 95 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 690 kg.
  • Dębica Passio 2 to popularna letnia opona, która bardzo dobrze nadaje się na polskie drogi. To propozycja dla kierowców szukających jednocześnie komfortu oraz oszczędności. Ekonomiczna cena idzie w parze z dobrymi osiągami, dlatego Dębica Passio 2 jest tak chętnie kupowana na letni sezon.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary: 13-15 cali

    Bieżnik opony: symetryczny

    Klasa: ekonomiczna

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Dębica, która należy obecnie do największego koncernu oponiarskiego Goodyear, przygotowała model Passio 2 po to, aby trafić do jak największej liczby kierowców szukających alternatywy dla kosztownych opon letnich. Budowa Passio 2 bazuje na wykorzystaniu symetrycznego bieżnika, który doskonale sprawdza się na wszystkich typach nawierzchni - także polskich drogach, które wymagają wytrzymałego ogumienia. Dzięki jednolitemu konturowi opony na całej szerokości równomiernie naciskają na nawierzchnię, zapewniając stabilność, wysokie przebiegi i wolniejsze zużycie. W strefie barkowej zastosowano sztywne bloki, dzięki którym samochód dobrze prowadzi się na zakrętach. Dębica Passio 2 poradzi sobie równie dobrze w deszczu. Promienne i podłużne rowki bieżnika dodatkowo zapobiegają aquaplaningowi i efektywnie odprowadzają wodę.

    Dębica Passio 2 to model letni przeznaczony głównie do samochodów miejskich i kompaktowych o średnich mocach, ciągle zyskujący pozytywne opinie i nowych zadowolonych użytkowników. To godna zaufania opona, która będzie sprzyjała wygodnej i ekonomicznej jeździe także podczas deszczu.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).