Dębica Passio 2 155/80 R13 83 T

4,3
Wysyłka Gratis
Dostawa 25.11.2024r.
Passio 2
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
83 (do 487 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Data produkcji:
2024
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Klasa oporu D Klasa hamowania C

Dębica

585151

155/80 R13 83 T

C1

71

Opór toczenia Przyczepność na śniegu Przyczepność na lodzie Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (77 opinii)
4,3 1111200
204 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

77 zebranych opinii 67% użytkowników poleca tę oponę 4,3 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
2,8 1180000 Słaba Artur, 20.04.2016

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: 2,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony po 20 tys km zupełnie są zdarte. Na suchej nawierzchni włącza się często podczas hamowania ABS, na mokrej tragedia. 16 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 11100000 Słaba ferguson6600, 01.12.2015

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 3,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona do kitu na mokrej nawierzchni, przy ruszaniu z lekko wciśniętym pedałem gazu kola tracą przyczepność,to samo przy hamowaniu, na mokrej drodze to katastrofa. Druga sprawa to hałas, myślałem że mi łożyska siadły z przodu, huczą na grodze jak ..,. Na suchej nawierzchni to jeszcze ujdzie,nawet nieżle się trzymają,ogólnie nie polecam. 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,6 1116000 Średnia tomek, 20.10.2015

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 4,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opona na suchej drodze spisuje się dobrze, ale jak spadnie deszcz to juz nie jest tak fajnie. opona na mokrym przy ruszaniu słabo trzyma a o dynamiczniejszym ruszeniu zapomnij.... bo i na drugim biegu auto stoi w miejscu... kupiłem bo jest tania ale w deszczu trzeba jechac bardzo ostrożnie 6 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,6 1160000 Słaba jocker, 14.03.2013

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
opona dla samobójców na suchym daje rade jak jest nowa, jazda zaczyna się na mokrym, chwilkę czuć siłę hamowania a potem opona puszcza i jedziemy jak po lodzie. Oponki kupiłem na jedną honde bez ABS gdzie przejechał jakieś 1000km potem zabrałem na drugie auto a ABS i ten system też tej opony nie lubi, zakręty na tej opony na śliskim hmm daję radę ale tylko dla tego że wiem jak zachować się w zakręcie znam fazy zakrętu i przygotowuje się do niego. Szkolę się bo tylko idiota uważa że jest dobry na drodze, rajdowcy którzy uczą w SJS lub szkoła Kuchara jest naprawdę super drogo ale super. Zdałem każdy ich test i na passio na których nie dawałem rady teraz potrafię zdziałać cuda ale szkolenia wykupuję co roku. Mimo to kolega pożyczył mi ze swojej hondy komplet yokoham na trasę. I tutaj to się jedzie opona hamuje skręca itd czuć jej przyczepność czuć kiedy ja traci itd a umiejętności które nabyłem i nabywam cały czas pozwoliły mi na takie rzeczy na które dębica skierował by mnie do grobu. Zresztą w SJS szkoleniowiec przejechał się na tych dębicach po mokrym i tylko kiwał głową. A co do trwałości cóż kryzys w karaju to zjechałem je do ograniczników już z czego po przekroczeniu 4mm jazda tylko zachowawcza i spory dystans. Ale passio 2 już nie zagoszczą u mnie. Mam ograniczone fundusze i robię sobie nadzieję na presto, testy w motorze wypadły ekstra i ci co mieli passio2 i presto mówią że presto to coś zupełnie innego. Jednak szkoda że w tym roku nie mam kasy na yokohamy nawet... 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,6 1160000 Słaba jocker, 14.03.2013

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
opona dla samobójców na suchym daje rade jak jest nowa, jazda zaczyna się na mokrym, chwilkę czuć siłę hamowania a potem opona puszcza i jedziemy jak po lodzie. Oponki kupiłem na jedną honde bez ABS gdzie przejechał jakieś 1000km potem zabrałem na drugie auto a ABS i ten system też tej opony nie lubi, zakręty na tej opony na śliskim hmm daję radę ale tylko dla tego że wiem jak zachować się w zakręcie znam fazy zakrętu i przygotowuje się do niego. Szkolę się bo tylko idiota uważa że jest dobry na drodze, rajdowcy którzy uczą w SJS lub szkoła Kuchara jest naprawdę super drogo ale super. Zdałem każdy ich test i na passio na których nie dawałem rady teraz potrafię zdziałać cuda ale szkolenia wykupuję co roku. Mimo to kolega pożyczył mi ze swojej hondy komplet yokoham na trasę. I tutaj to się jedzie opona hamuje skręca itd czuć jej przyczepność czuć kiedy ja traci itd a umiejętności które nabyłem i nabywam cały czas pozwoliły mi na takie rzeczy na które dębica skierował by mnie do grobu. Zresztą w SJS szkoleniowiec przejechał się na tych dębicach po mokrym i tylko kiwał głową. A co do trwałości cóż kryzys w karaju to zjechałem je do ograniczników już z czego po przekroczeniu 4mm jazda tylko zachowawcza i spory dystans. Ale passio 2 już nie zagoszczą u mnie. Mam ograniczone fundusze i robię sobie nadzieję na presto, testy w motorze wypadły ekstra i ci co mieli passio2 i presto mówią że presto to coś zupełnie innego. Jednak szkoda że w tym roku nie mam kasy na yokohamy nawet... 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! Adam, 08.09.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony trochę głośne, ale dobrze się zachowują w różnych warunkach. Objechałem na nich deszczową Anglię, upalną Sycylię i górzystą Rumunię z brakami w asfacie i brak objawów zużycia 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,5 1111500 Dobra! Adam P., 02.07.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Przyzwoita opona w dobrej cenie. Dobra przyczepność, dobre trzymanie boczne. Samochód dobrze się zachowywał nawet przy 200km/h na lekkim łuku przy wilgotnej nawierzchni 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,8 1180000 Słaba jocker, 24.06.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Jak ktoś pisze że ta opona jest cicha doradzam aparat słuchowy wyje jak uszkodzone łożysko, przerasta ja piasek na drodze czy deszcz ABS sprawdzony zawiecho i amory też a ABS jej nie lubi. Trzymanie Boczne na mokrej to kpina na suchej w miarę. Dacie po hamulcach na mokrej ABS przeżywa piekło, myślę sobie że mam coś nie tak wyłączam ABS to dopiero jazda na mokrym jak po lodzie. I to nie tylko moja opinia i nie jedno auto, kryzys w kraju więc większość znajomych i rodziny ma dębice i opinie podobne, wyważyć też ciężko. Ehh a zimówki mają naprawdę dobre. Fascynaci PASSIO 2 chyba innych opon nie mieli. Osobiście żałuję że po zjechaniu YOKOHAM znów ich nie kupiłem, na drugim aucie TOYO i u ojca RAIN EKSPERTY zimówki też od TOYO i YOKOHAMY były i to jest opona z czołówki i nie za droga. 10 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia uzytkownik, 26.04.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
kierowalnosc slaba,wyglad sredni,scieralnosc bardzo wysoka przy spokojnej jezdzie.ogolnie nie polecam. 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! rafixon67, 05.07.2011

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
kupilem je z wlasnego wyboru dla mojej kobiety. Po prostu podobala mi sie i nie zaluje. Za te pieniadze to oponka jest SUPER. Ma bardzo przyzwoity bieznik, w roznych warunkach pogodowych tez mnie nie zawiodla. Jezdze tym autem raz w tygodniu i zlego slowa nie moge na nie powiedziec. A jak kogos zaskoczy w nich zima to tez sie nic nie stanie bo jak ktos tu wspomnial trudno o poslizg w tych oponach na sniegu:):) Kobietom polecam szczegolnie, za agresywnie jezdzacych panow nie bede sie wypowiadal. Wg mnie sa lepsze od Dynaxer HP2, bo moglem to porownac. 5 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    155/80 R13.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 83 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 487 kg.
  • Dębica Passio 2 to popularna letnia opona, która bardzo dobrze nadaje się na polskie drogi. To propozycja dla kierowców szukających jednocześnie komfortu oraz oszczędności. Ekonomiczna cena idzie w parze z dobrymi osiągami, dlatego Dębica Passio 2 jest tak chętnie kupowana na letni sezon.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary: 13-15 cali

    Bieżnik opony: symetryczny

    Klasa: ekonomiczna

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Dębica, która należy obecnie do największego koncernu oponiarskiego Goodyear, przygotowała model Passio 2 po to, aby trafić do jak największej liczby kierowców szukających alternatywy dla kosztownych opon letnich. Budowa Passio 2 bazuje na wykorzystaniu symetrycznego bieżnika, który doskonale sprawdza się na wszystkich typach nawierzchni - także polskich drogach, które wymagają wytrzymałego ogumienia. Dzięki jednolitemu konturowi opony na całej szerokości równomiernie naciskają na nawierzchnię, zapewniając stabilność, wysokie przebiegi i wolniejsze zużycie. W strefie barkowej zastosowano sztywne bloki, dzięki którym samochód dobrze prowadzi się na zakrętach. Dębica Passio 2 poradzi sobie równie dobrze w deszczu. Promienne i podłużne rowki bieżnika dodatkowo zapobiegają aquaplaningowi i efektywnie odprowadzają wodę.

    Dębica Passio 2 to model letni przeznaczony głównie do samochodów miejskich i kompaktowych o średnich mocach, ciągle zyskujący pozytywne opinie i nowych zadowolonych użytkowników. To godna zaufania opona, która będzie sprzyjała wygodnej i ekonomicznej jeździe także podczas deszczu.

Etykieta Klasa oporu D Klasa hamowania C

Dębica

585151

155/80 R13 83 T

C1

71

Opór toczenia Przyczepność na śniegu Przyczepność na lodzie
Karta informacji o produkcieKarta informacji o produkcie