Continental ContiSportContact 3 235/40 R18 ZR

4,3
Wysyłka Gratis
Dostawa 14 dni roboczych
ContiSportContact 3
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks prędkości:
ZR (do 240km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (19 opinii)
4,3 1111200
833 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

19 zebranych opinii 68% użytkowników poleca tę oponę 4,3 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
6,0 111111 Rewelacja! Tiger, 21.11.2013

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Dodam od siebie tyle że jadąc do szwajcarii jechałem w ostrym deszczu po autostradzie predkość 200kmh zostawiałem w tyle panów w kilku samochodach marki Audi probowali ale chyba sie nie dało może to wina opon..... opony luks!!!!!!! 5 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,6 1111160 Bardzo dobra! Marcin, 21.03.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Przy umiarkowanym stylu jazdy bardzo dobre prowadzenie w zakrętach, są ciche. Ścieralność to na pewno lekki minus, ale nie wiem co trzeba zrobić żeby zjechać je do zera w 6000km tak jak niektórzy tutaj piszą - chyba spod każdych świateł but w podłogę.. Wygląd opony super! Wymiana prawdopodobnie na takie same. 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! Heinrichek, 09.03.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Rewelacyjne opony, ale dopiero po starciu powłoki ochronnej (ok 300 km) Doskonała przyczepność zwłaszcza po rozgrzaniu. Niski przebieg dotyczy tylko tylnych napędzanych opon, przednie wykazują ubytek bieżnika 2mm po przejechaniu 2500 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! Gość, 14.02.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
świetna oponka o nieco przyśpieszonym (ale zupełnie akceptowalnym) zużyciu 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! maciej, 07.10.2011

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
opony z bledem fabrycznym.wystepowalo bicie na boki i do gory.dobre opony ale trzeba uwazac. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,8 1118000 Średnia Kuba W., 23.11.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona relatywnie twarda, o przeciętnych właściwosciach na suchej nawierzchni. Wysoki poziom hałasu. Przy przednim napędzie (i mocy ponad 300KM) wybór na kolejny sezon to: Michelin Sport Cup 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
1,0 100000 Słaba artur, 03.03.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 1,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 1,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 1,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
kupilem 2 opony i dwie mialy wady fabryczne uznane przez producenta !!!!!!!!!! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia artur korycki, 03.03.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
dzien dobry 2 opony kupilem i okazalo sie ze 2 maja wady fabryczne uznane przez firme continental, a panstwo tych wad nie chcieliscie uznac. pozostalem mocno rozczarowany artur 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! Jacek, 20.09.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Super opona szczególnie na mokrą pogodę i duuuuuże kałuże na drodze. Wodę spod kół wysysają do suchego asfaltu - bardzo pewna w takich warunkach. Przy dosyć ostrej jeździe na 35-45 tys. km powinny wystarczyć. W porównaniu do poprzednich Michałów Pilot Primacy, 2 generacje do przodu. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,4 1114000 Średnia orzech, 29.08.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
opony kupilem w kwietniu nowe i mamy koniec sierpnia i jest kompletny slick gladka jak stol, najgorsze opony jakie dotychczas mialem pod wzgledem scieralnosci 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    235/40 R18.
    Jej indeks prędkości - ZR - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h, a indeks nośności - - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi kg.
  • Continental ContiSportContact 3 to opona wysokiej klasy wyprodukowana głównie po to, by spełnić wymagania właścicieli szybkich samochodów sportowych. Jej wykorzystanie to wysoka precyzja jazdy w każdych warunkach letnich, także na mokrej nawierzchni. Dzięki zastosowaniu specjalnego wzoru bieżnika i mieszanki uzyskano niezawodną przyczepność, skrócono drogę hamowania i poprawiono komfort jazdy także przy wysokich prędkościach

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 16-22 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Continental jest znaną marką, której opony cały czas uzyskują dobre opinie kierowców, w tym samochodów wyższej klasy i aut sportowych. Continental ContiSportContact 3 na lato został przeznaczony specjalnie dla nich. Dzięki wykorzystaniu bieżnika asymetrycznego ze sztywnymi centralnymi żebrami oraz licznymi nacięciami odprowadzającymi wodę opona zachowuje sztywność i zapobiega aquaplaningowi. Precyzja kierowania jest przy tym znacznie wyższa, co poprawia bezpieczeństwo jazdy nawet w warunkach ekstremalnych. Opona posiada dodatkowo wzmocnioną strukturę, która opiera się na wykorzystaniu dodatkowej warstwy gumy. Zachowuje jednocześnie niskie opory toczenia, niski hałas i równomierne zużycie bieżnika. W wielu testach Continental ContiSportContact 3 uzyskiwała bardzo dobre wyniki.

    Prezentowana opona wyśmienicie będzie sprawdzała się w letnich warunkach, także przy szybszej i bardziej dynamicznej jeździe. Jeżeli poszukuje się optymalnego bezpieczeństwa i wysokich osiągów, warto pomyśleć o jej zakupie.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).