Continental ContiSportContact 2 225/40 R18 92 Y

4,5
Wysyłka Gratis
Dostawa 25.11.2024r.
ContiSportContact 2
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
92 (do 630 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Data produkcji:
2022
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (15 opinii)
4,5 1111500
429 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

15 zebranych opinii 86% użytkowników poleca tę oponę 4,5 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,2 1111120 Bardzo dobra! maurinio89, 16.09.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona godna polecenia. Bardzo dobrze trzyma auto na krętej drodze. Wolno się ściera. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! Dudek, 01.10.2011

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona godna polecenia, lecz dla mnie za szybko się ściera i potrafi spłatać figla na mokrym asfalcie. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,6 1111600 Dobra! Wojtek, 06.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Dla mojego samochodu super opony. Poprzednie Danlup SP Sport po jednym sezonie do wyrzycenia (wyklockowane). Te na razie nie słychać. Polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! WRC, 27.04.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Nic dodać nic ując świetna opona :-) zwlaszcza idealna do aut z napedem AWD ja mam auto po modyfikacji wiec swietnie pasuje 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! callbert, 14.11.2008

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Najlepsze opony na suchą nawierzchnię z jakimi miałem do czynienia,szczególnie jeśli ktoś szybko lubi pokonywać zakręty.Na mokrej niestety gorzej.Scieralność też mile zaskakuje. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,7 1111700 Dobra! Tomas, 05.10.2008

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Dobra opona - jedyna wada jaka moge zarzucic to zbyt slabe boki - ranty opony - cala reszta na duuzzzzyyy + , po dlugiej przerwie wracam z zufaniem do marki Conti 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,7 1170000 Słaba witas, 27.10.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Mala tragedia Aby sie kleila do asfaltu musi nabrac temperatury a jak zimna to kartofel .samochod myszkuje po drodze .opona znika w oczach . 3 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! Tomek R., 22.10.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Miałem w życiu już różne opony ale te to sa naprawde ZA....! Hamowanie i start na mokrej nawierzchni jest na 5+ ... polecam wszystkim oponki CONTI! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,4 1111400 Dobra! phebus, 11.10.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Nic rewelacyjnego jak na te klase opon. Brakuje przyczepnosci, szczególnie na wilgotnej nawierzchni. droga hamowania tez mogłaby byc krótsza - czesto wlacza sie ABS. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,5 1111500 Dobra! bart, 16.08.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
tragiczne na mokrej nawierzchni. reszta jest niezle. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/40 R18.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 92 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 630 kg.
  • Continental ContiSportContact 2 jest oponą klasy premium przeznaczoną głównie do samochodów wyższej klasy. Dzięki swojej konstrukcji dopasowano ja do samochodów osobowych i potrzeb kierowców lubiących wyższe prędkości. Sportowa jazda staje się wtedy jeszcze bardziej bezpieczna.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 15-21 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Continental jest producentem uznanym w branży i jego opony wyróżniają się świetnymi parametrami, nowoczesnymi technologiami i przemyślanymi rozwiązaniami. Są chętnie wybierane przez kierowców samochodów sportowych. Continental ContiSportContact 2 to właśnie opona przeznaczona dla nich. Wykorzystano ją m.in. w seryjnym wyposażeniu Porsche 911 Turbo, Boxster czy Carrera. Asymetryczny bieżnik skonstruowany z szerokiego pasa centralnego i licznych nacięć sprzyja poprawie przyczepności i stabilizacji jazdy. Skraca się droga hamowania, a jazda niezależnie od nawierzchni jest stale bezpieczna – na mokrych i suchych szosach Continental ContiSportContact 2 zachowuje się wzorowo, zapobiega aquaplaningowi i utracie trakcji. Liczne wzmocnienia, w tym usztywniona stopka oraz brzegi opony z dodatkową gumą sprzyjają wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne. Specjalna mieszanka gumy nie przegrzewa się i daję optymalne parametry jazdy niezależnie od warunków.

    Continental ContiSportContact 2 stanowi w efekcie popularny model do samochodów sportowych na okres letni. Dzięki dopracowanej konstrukcji i mieszance producent uzyskał optymalne bezpieczeństwo i dynamikę jazdy.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).