Continental ContiPremiumContact 2 225/50 R17 98 H

4,5
Wysyłka Gratis
Dostawa 14 dni roboczych
ContiPremiumContact 2
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
98 (do 750 kg)
Indeks prędkości:
H (do 210km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (32 opinie)
4,5 1111400
910 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

32 zebranych opinii 68% użytkowników poleca tę oponę 4,5 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,8 1111180 Bardzo dobra! roadtrucker, 09.04.2015

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 6,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
auto na tych oponach jest od 4 lat a zużycie w serwisie ocenili na 4.5, przy tym bardzo dobre właściwości na drodze niezależnie od pogody. Może mogła by być trochę bardziej oszczędna ale coś za coś. Wiem że moja rodzina w aucie jest bezpieczna a na drodze nic mnie nie zaskoczy. 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! Juko, 04.12.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Super oponka, znam jedną lepszą oponę: Continental ContiSportContact 2. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! Spiderek, 28.06.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Super oponki.Rewelacyjnie spisuja sie na mokrej nawierzchnię.Zdecydowanie polecam. 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,7 1117000 Średnia John, 08.04.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opana na suchej i mokrej nawierzchni ma długą drogę hamowania 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,3 1130000 Słaba Grzegorz, 01.01.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 1,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Chyba przepłaciłem. W tej cenie mogłem mieć lepsze opony. Te nie spełniają większości wymagań jakie stawiają przed nami nasze drogi. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,3 1113000 Średnia p, 10.11.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Beznadziejne opony! Po 2 latach guma twarda jak kamien. Na zakretach nie trzyma. Glosna! Nigdy wiecej. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,2 1111120 Bardzo dobra! vacu, 18.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Najlepsze gumy na jakich jeździłem. W porównaniu z droższymi Michelin, na jakich jeżdżę w "służbówce" to już całkiem rewelacja. Na suchym jak na suchym - prawie każda opona dobrze pojedzie. Wszystkie zalety Conti widać na mokrej nawierzchni - praktycznie nie czuje się, że jest mokro, nawet po wjechaniu w b. głęboką kałużę nie ma utraty przyczepności. 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,9 1111190 Bardzo dobra! Marek, 08.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Polecam, zero problemów. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! Paweł, 06.10.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobra opona. Znakomita przyczepność w każdych warunkach. Troszkę za mała wysokość - proponuję kupić wyższą 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,1 1111100 Dobra! siedem, 18.08.2009

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo szybkie zużycie opony. Nigdy więcej 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/50 R17.
    Jej indeks prędkości - H - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h, a indeks nośności - 98 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 750 kg.
  • Continental ContiPremiumContact 2 to opony zaprojektowane specjalnie dla samochodów klasy wyższej i średniej, aby całkowicie spełnić wymagania ich kierowców. ContiPremiumContact 2 to innowacyjna asymetryczna konstrukcja z rowkami 3D, aby odprowadzać wodę znacznie bardziej sprawnie i chronić pojazd przed aquaplaningiem. To też wyższa stabilność i odporność na odkształcenia, by jazda byłą płynna i komfortowa.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary: 14-18 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Continental prezentuje duży wybór letnich opon dla kierowców samochodów wymagających zawsze bezkompromisowej jakości. Continental ContiPremiumContact 2 to nowoczesna technologia w służbie bezpieczeństwa. Bieżnik opony o asymetrycznej rzeźbie i specjalnym płaskim bokom i ukośnym rowkom pozwala na efektywną jazdę w deszczu, zwiększając precyzyjność pojazdu. Klocki bieżnikowe dodatkowo stabilizują jazdę. W efekcie nawet na mokrych nawierzchniach droga hamowania jest zmniejszona. Continental ContiPremiumContact 2 to także opony wyróżniające się trwałością – mieszanka gumy z krzemionką zapewnia im wyższą sztywność, równomierne zużycie i mniejsze opory toczenia. W efekcie samochód z tymi oponami jest bardziej oszczędny.

    Continental ContiPremiumContact 2 to zbierająca dużo pozytywnych komentarzy propozycja do samochodów średniej i wyższej klasy na cieplejsze miesiące. Opona bezpieczna dzięki swojej nowoczesnej konstrukcji i mieszance, by dawać także najlepszy komfort z jazdy.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).