Bridgestone RE050A 275/35 R19 96 Y

4,6
Wysyłka Gratis
Dostawa 10 dni roboczych
RE050A
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
96 (do 710 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (5 opinii)
4,6 1111600
1 130 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

5 zebranych opinii 80% użytkowników poleca tę oponę 4,6 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,9 1111900 Dobra! hawaj, 26.11.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
wydaje sie byc bardzo glosna opona jak za ta cene 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,9 1119000 Średnia ketome, 02.07.2011

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Na mokrym jest niestabilna.Jazda w miarę komfortowa,na zakretach trzeba uważać. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,5 1111500 Dobra! Kostek, 28.11.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona bardzo słaba. Trzyma dobrze tylko po rozgrzaniu. Na mokrym bardzo słaba (opona jest zimna), a na mokrym przy niższych temperaturach to jest po prostu masakra. Zamiast niej lepiej kupić jakiegoś semi-slicka. Też kiepski na mokrym, ale za to na suchym o niebo lepszy. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,2 1111200 Dobra! Kostek, 28.11.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona bardzo słaba. Trzyma dobrze tylko po rozgrzaniu. Na mokrym bardzo słaba (opona jest zimna), a na mokrym przy niższych temperaturach to jest po prostu masakra. Zamiast niej lepiej kupić jakiegoś semi-slicka. Też kiepski na mokrym, ale za to na suchym o niebo lepszy. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! ANDRZEJ K., 04.05.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Jezdziłem na vredestein Ultrac sessanta i zdjałem je po przejechaniu 600km Bridgestone sa 100 razy lepsze, cichsze, i maja mniejsze opory toczzenia niz Vredestein POlecam wszytkim te opony, super bieznik.Jestem w sprawie opon lekko pedantyczny i zawsze z umiarem podchodze do opini, ale tym razem JESTEM 100% zadowolony. Takze niezdecydowanym RAZ JESZCZE POLECAM. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    275/35 R19.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 96 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 710 kg.
  • W klasie premium Bridgestone oferuje letnie opony Bridgestone RE050A przeznaczone w szczególności do szybkich samochodów osobowych. Dzięki nim jazda latem będzie jeszcze bardziej dynamiczna i bezpieczna. Przyczepność, długie przebiegi, skrócona droga hamowania, wytrzymałość sprawiają, że jest to jedna z atrakcyjnych propozycji, jeżeli poszukuje się godnych zaufania kompanów na dłuższe i krótsze trasy.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 15-20 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Bridgestone to uznana marka zajmująca się produkcją wysokiej klasy ogumienia. Opona Bridgestone RE050A jest jej propozycją w segmencie UHP i jest skierowana do wielbicieli bardziej szybkiej i dynamicznej jazdy, przy której liczy się w szczególności precyzyjna kontrola trakcji na każdym typie nawierzchni. Prezentowany model RE050A wyróżnia się przemyślaną konstrukcją, która sprzyja bezpieczeństwu i wygodzie jazdy przy maksymalnych osiągach. Mocny bieżnik asymetryczny wyposażony w szerokie pasy obwodowe i boki oraz liczne nacięcia służy efektywnemu odprowadzaniu wody oraz zapobiega niebezpieczeństwu aquaplaningu. Także uzyskano większą powierzchnię styku z nawierzchnią, równomierne rozłożenie nacisków, co skutkuje w równym wycieraniu się bieżnika. Mieszanka z krzemionką sprawia natomiast, że opona ściera się powoli i jest odporna na wyższe temperatury.

    Bridgestone RE050A jako opona na letnią porę do samochodów średniej i wyższej klasy, w tym sportowych ma dużo pozytywnych opinii. Niezależnie od typu nawierzchni jazda z tymi oponami wyróżnia się komfortem i dynamiką. Przyczepność nawet na mokrej drodze będzie optymalna.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).