Encyklopedia 17.04.2004
Wczep
Sprawdź czym jest wczep i jaka jest jego funkcja.
Wczep jest istotnym elementem opony pneumatycznej.
Wczep jest to pogumowany pasek tkaniny kordowej, który łączy osnowę z drutówką.
Od 1 listopada 2012 r. na każdej oponie wyprodukowanej po 30 czerwca 2012 r. musi znaleźć się etykieta informująca o podstawowych osiągach danej opony. Znajdują się na niej 3 parametry:
-
opory toczenia mające wpływ na spalanie paliwa i poziom emisji CO2 do atmosfery,
-
przyczepność na mokrej nawierzchni, która daje pogląd na ogólny poziom bezpieczeństwa zapewnianego przez oponę,
-
poziom hałasu zewnętrznego, który ma wpływ na ogólny poziom hałasu ruchu drogowego.
Etykiety dają ogólny pogląd na osiągi danej opony, ale nie mówią o wielu ważnych parametrach, np. kluczowych osiągach opon zimowych. Nie należy całkowicie sugerować się etykietą podczas podejmowania decyzji o zakupie opon.Od 1 listopada 2012 r. na każdej oponie wyprodukowanej po 30 czerwca 2012 r. musi znaleźć się etykieta informująca o podstawowych osiągach danej opony. Znajdują się na niej 3 parametry:
-
opory toczenia mające wpływ na spalanie paliwa i poziom emisji CO2 do atmosfery,
-
przyczepność na mokrej nawierzchni, która daje pogląd na ogólny poziom bezpieczeństwa zapewnianego przez oponę,
-
poziom hałasu zewnętrznego, który ma wpływ na ogólny poziom hałasu ruchu drogowego.
Etykiety dają ogólny pogląd na osiągi danej opony, ale nie mówią o wielu ważnych parametrach, np. kluczowych osiągach opon zimowych. Nie należy całkowicie sugerować się etykietą podczas podejmowania decyzji o zakupie opon.Od 1 listopada 2012 r. na każdej oponie wyprodukowanej po 30 czerwca 2012 r. musi znaleźć się etykieta informująca o podstawowych osiągach danej opony. Znajdują się na niej 3 parametry:
-
opory toczenia mające wpływ na spalanie paliwa i poziom emisji CO2 do atmosfery,
-
przyczepność na mokrej nawierzchni, która daje pogląd na ogólny poziom bezpieczeństwa zapewnianego przez oponę,
-
poziom hałasu zewnętrznego, który ma wpływ na ogólny poziom hałasu ruchu drogowego.
Etykiety dają ogólny pogląd na osiągi danej opony, ale nie mówią o wielu ważnych parametrach, np. kluczowych osiągach opon zimowych. Nie należy całkowicie sugerować się etykietą podczas podejmowania decyzji o zakupie opon.Od 1 listopada 2012 r. na każdej oponie wyprodukowanej po 30 czerwca 2012 r. musi znaleźć się etykieta informująca o podstawowych osiągach danej opony. Znajdują się na niej 3 parametry:
-
opory toczenia mające wpływ na spalanie paliwa i poziom emisji CO2 do atmosfery,
-
przyczepność na mokrej nawierzchni, która daje pogląd na ogólny poziom bezpieczeństwa zapewnianego przez oponę,
-
poziom hałasu zewnętrznego, który ma wpływ na ogólny poziom hałasu ruchu drogowego.
Etykiety dają ogólny pogląd na osiągi danej opony, ale nie mówią o wielu ważnych parametrach, np. kluczowych osiągach opon zimowych. Nie należy całkowicie sugerować się etykietą podczas podejmowania decyzji o zakupie opon.Od 1 listopada 2012 r. na każdej oponie wyprodukowanej po 30 czerwca 2012 r. musi znaleźć się etykieta informująca o podstawowych osiągach danej opony. Znajdują się na niej 3 parametry:
-
opory toczenia mające wpływ na spalanie paliwa i poziom emisji CO2 do atmosfery,
-
przyczepność na mokrej nawierzchni, która daje pogląd na ogólny poziom bezpieczeństwa zapewnianego przez oponę,
-
poziom hałasu zewnętrznego, który ma wpływ na ogólny poziom hałasu ruchu drogowego.
Etykiety dają ogólny pogląd na osiągi danej opony, ale nie mówią o wielu ważnych parametrach, np. kluczowych osiągach opon zimowych. Nie należy całkowicie sugerować się etykietą podczas podejmowania decyzji o zakupie opon.