FAQ 20.02.2004
Składanie zamówień (dotyczy opon)
Zapoznaj się ze sposobem składania zamówień w naszym sklepie.
Zamówienie przyjęte za pośrednictwem sklepu internetowego zostanie potwierdzone przez system sprzedaży www.opony.pl (telefonicznie) oraz udostępnione do wglądu online zalogowanemu klientowi w celu zorientowania się o aktualnym stanie realizacji. Nie realizujemy zamówień, których nie udało się potwierdzić w ciągu 96 godzin. Zamówienie, którego nie uda nam się potwierdzić zostanie skasowane.
Zamówienie składane jest na formularzu dostępnym na stronie internetowej www.opony.pl. Istnieje możliwość skrócenia czasu wypełniania formularzu korzystając z opcji logowanie (patrz korzyści). Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku zamieszczenia niekompletnych lub błędnych danych.
Nie wyrażenie zgody klienta na wystawienie (przez serwis wysyłający opony) faktury VAT bez podpisu klienta (z upoważnienia) będzie również skutkowało usunięciem zamówienia bądź w wyjątkowych sytuacjach indywidualnie negocjowane z naszym Sprzedawcą. Czynimy to z chęci wyeliminowania niepotrzebnego obiegu dokumentów, które musielibyście Państwo nam odsyłać (kopia faktury VAT).
UWAGA: Klient zwany Zamawiającym może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko przed jego zatwierdzeniem i wysłaniem. Dokonanie późniejszych zmian jest możliwe, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach i po konsultacji z naszym Sprzedawcą. Każde następne zamówienie złożone na odrębnym formularzu zamówień traktowane będzie jako osobne zamówienie.
Oferta towarów przedstawiona na sklepie internetowym nie odzwierciedla stanów magazynowych.