opony-debica-produktem-roku-2006

Aktualności 10.01.2007 Opony Dębica Produktem Roku 2006

Dowiedz się kto przyznał oponom Dębicy tytuł najlepszych produktów na rynku.  

Dębica logo

Aż 51.1% - taki procent uczestników tegorocznej ankiety prestiżowego miesięcznika Reader’s Digest uznało, że to właśnie opony Dębica są najlepszym produktem roku 2006 w kategorii Auto. Sukces tym większy, że odniesiony z dużą przewagą. Opony, które znalazły się na drugim miejscu wskazało tylko 21.3% ankietowanych. Wyniki te zostały ogłoszone dziś podczas wielkiej gali Produktu Roku 2006 Reader’s Digest.

Ankietę zamieszczono w sierpniowym wydaniu miesięcznika. Respondenci odpowiadali m.in. na pytanie „Jaki produkt w wymienionych branżach był przez Panią/Pana najchętniej kupowany (w 2006 roku)?”. W ankiecie nie sugerowano konkretnych marek lub produktów. Respondenci mieli wskazywać je spontanicznie. W sumie wybrano 32 rodzaje produktów, zebrane w 6 kategoriach branżowych. W kategorii Auto, oprócz opon, znalazły się jeszcze samochód rodzinny oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Wzięto pod uwagę 1000 ankiet dobranych odpowiednio do populacji Polski.

„Jesteśmy dumni z tak pozytywnej oceny czytelników, dla których od wielu już lat opony Dębica to synonim wysokiej jakości i bezpieczeństwa. Dzięki profesjonalizmowi i zaangażowaniu naszych pracowników, Firma Oponiarska Dębica S.A. należy do największych polskich eksporterów, a nasze produkty sprzedawane są w kilkudziesięciu krajach świata” – powiedział Zdzisław Chabowski, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Marka Dębica od lat jest jedną z najsilniejszych polskich marek. W ubiegłorocznym rankingu „Rzeczpospolitej” i firmy konsultingowej Ernst&Young, oceniającym 180 przedsiębiorstw, Dębica została uznana za drugą najbardziej pamiętaną przez konsumentów markę, pokonując w tej kategorii m.in. TVP1, Gazetę Wyborczą czy TP S.A.

Firma Oponiarska Dębica S.A., produkująca opony marki Dębica, jest liderem polskiego rynku opon do samochodów osobowych i dostawczych. Od 1995 r. inwestorem strategicznym w spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Firma Oponiarska Dębica S.A. sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. do: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch, USA i Brazylii.