odstapienie-od-zawartej-umowy

FAQ 20.02.2004 Odstąpienie od zawartej umowy

Po złożeniu zamówienia na formularzu w sklepie Opony.pl:

Do momentu potwierdzenia zamówienia (złożonego na naszym sklepie Opony.pl) telefonicznie przez naszych Sprzedawców zarówno Klient jak i Sprzedawca może odstąpić od transakcji handlowej nie podając przyczyny. W skrajnych wypadkach z powodu zdarzeń losowych wynikających z przyczyn od nas niezależnych zamówiony wcześniej towar nie zostanie dostarczony. W związku z tym po terminie 30 dni od daty przyjecia zamówienia do realizacji zamówienie uznaje się za nieaktualne w przypadku braku jego realizacji.

Po wydaniu towaru do klienta z magazynu:

Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy w terminie 10 dni od dnia wydania rzeczy (otrzymania towaru), bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie oraz dokonując zwrotu towaru. Towar musi byc w stanie nienaruszonym. Równowartość zwróconego towaru otrzymuje Klient w terminie 14 dni (od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy) przelewem tylko na podany rachunek w Banku. Koszty zwrotu przesyłki oraz prowizję bankową, ponosi Klient

Zwracany towar nie może być używany oraz powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.

Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu oraz nr konta bankowego, na który mają zostać odesłane pieniądze.