geneva-motor-show-2008-z-goodyearem

Aktualności 04.03.2008 Geneva Motor Show 2008 z Goodyearem

Od 4 marca br. Goodyear, wspólnie z portalem dziennik.pl, rozpoczyna projekt relacji wideo w internecie z 78. Międzynarodowych Targów w Genewie. Przez tydzień miłośnicy motoryzacji w Polsce będą mieli okazję obejrzeć codzienne doniesienia z najważniejszych wydarzeń targów.

Codziennie od 4 do 11 marca br. na specjalnej stronie w serwisie www.dziennik.pl/auto/genewa-2008/ oraz na stronie www.goodyear.pl/Serwisy/Geneva Motor Show pojawią się materiały wideo przygotowane przez dziennikarzy motoryzacyjnych portalu dziennik.pl. Przez cały tydzień będą oni pokazywać prosto z Genewy to, co najciekawsze w świecie samochodów i akcesoriów. Internauci będą mogli śledzić wszystkie najważniejsze nowości, które na Genewę - jak co roku - szykują firmy motoryzacyjne. Dziennikarze nie zapomną także o równie ciekawych, ale mniej głośnych premierach i wydarzeniach, na które często nie ma miejsca w relacjach telewizyjnych (programach motoryzacyjnych).

goodyear logo
Logo marki Goodyear.

Nowe spojrzenie na targi

„Jestem przekonana, że połączenie profesjonalizmu ekipy dziennik.pl oraz wsparcia Goodyeara pozwoli na stworzenie ciekawej, unikalnej na naszym rynku propozycji, która z pewnością spotka się z uznaniem fanów motoryzacji w Polsce” - powiedziała Marta Konopacka, Dyrektor ds. Komunikacji w Goodyear Dunlop Tires Polska. „Transmisja wystawy motoryzacyjnej w Genewie przez Internet to także szansa na ukazanie ciekawego spojrzenia na tę wielką imprezę. Choćby ze względu na dużo większą swobodę czasową, możemy pozwolić sobie na więcej. Zwykle relacje z targów skupiają się na najważniejszych markach samochodów. My, nie zapominając o premierach wielkich koncernów motoryzacyjnych, chcemy pokazać tę imprezę także z innej strony – ciekawej, poruszającej uwagę, niebanalnej” – dodała Marta Konopacka.

Targi Motoryzacyjne w Genewie to jedna z największych i najbardziej znanych imprez motoryzacyjnych na świecie. Co roku odbywają się tam premiery nowych modeli największych producentów samochodów i akcesoriów. W ubiegłym roku targi w Genewie odwiedziło ponad 700 tys. widzów. W tym roku targi w Szwajcarii zapowiadają się jeszcze bardziej interesująco. Nowe modele samochodów zaprezentują tam m.in. Alfa Romeo, BMW, Ford, Nissan oraz Volvo.

Co przygotował Goodyear na targi w Genewie?

W tym roku na targach w Genewie szczególnie aktywnie będą obecne marki koncernu Goodyear. Na stoisku firmy można zobaczyć m.in. nowa oponę Dunlop SP Sport Maxx TT, zbudowaną z zastosowaniem Kevlaru® firmy DuPontTM, a także nową generację opon z technologią RunOnFlat. Będzie można również dowiedzieć się, jak przebiegają prowadzone przez firmę Goodyear prace nad stworzeniem opony o wyjątkowo niskim oporze toczenia, zbudowanej z materiałów ekologicznych.

„W tym roku nasza propozycja na targach w Genewie będzie szczególnie ciekawa. Dlatego cieszę się, że dzięki transmisji na portalu dziennik.pl będą mogli zapoznać się z nią także polscy miłośnicy motoryzacji” – powiedział Waldemar Jarosz, Dyrektor Marketingu w Goodyear Dunlop Tires Polska. „Goodyear to innowacyjna marka, która współtworzy najnowsze trendy w przemyśle samochodowym. Jestem pewien, że strona Geneva Motor Show w dziennik.pl stanie się przez tydzień ulubioną stroną wszystkich fanów motoryzacji” – dodał Waldemar Jarosz.

Relacja z targów będzie wspierana kampanią bannerową oraz stałym boksem na stronie głównej dziennik.pl, a także reklamami w gazecie „Dziennik”.

O firmie Goodyear

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 60 zakładach w 26 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.