bezpieczne-dziecko-w-bezpiecznym-aucie

Aktualności 28.02.2007 Bezpieczne dziecko w bezpiecznym aucie

Goodyear przygotowuje szeroko zakrojoną kampanię, promującą bezpieczeństwo dzieci podróżujących samochodami.

Warszawa, 26 lutego 2007 r. - Kampania „Dziecko w aucie” to kolejna odsłona trwającej od kilku sezonów akcji Goodyeara „Bezpieczne Prowadzenie”. Tej wiosny Goodyear koncentruje się na bezpieczeństwie dzieci. Służy temu m.in. spersonalizowana nalepka „Dziecko w aucie”, na której zamiast standardowego obrazka będzie można umieścić zdjęcia swojego dziecka.

W ramach akcji Goodyear przygotował ulotki z poradnikiem dla rodziców i najmłodszych pasażerów. Zawarto w nim najważniejsze informacje dotyczące wyboru i montażu fotelika, a także zachowań, które dadzą dziecku poczucie bezpieczeństwa.

Oprócz tego na ulotce znajdzie się kupon uprawniający do 10-procentowej zniżki na zakup fotelika marki Concord oraz spersonifikowana nalepka „Dziecko w aucie”. Zamiast zwykłego rysunku przedstawiające małe dziecko, można na niej przykleić zdjęcie swojej pociechy, co powinno sprawić przyjemność zarówno rodzicom, jak i dzieciom.

„Chcieliśmy uświadomić rodzicom jak ważne dla bezpieczeństwa - podczas podróży autem - są: fotelik samochodowy, który daje dziecku szansę wyjścia bez szwanku z wypadku, dobre opony, stanowiące jedyny punkt styku samochodu z drogą oraz naklejka „Dziecko w samochodzie”, na widok której inni kierowcy zwykle zwalniają” – powiedziała Dominika Kraśko, Dyrektor Marketingu Grupy Goodyear Polska.

Testy zderzeniowe dziecko w foteliku
Testy pokazują, że dziecko podróżujące w foteliku ma dużo większe szanse na wyjście z wypadku bez szwanku. 

Milion takich ulotek i kuponów zostanie dodanych w formie insertów do najpoczytniejszych magazynów dla rodziców „Twój Maluszek” i „Mamo to ja” oraz pism life-style’owych takich jak „Gala”, „Twój Styl” oraz „Viva”. Będą one dostępne także w Autoryzowanych Serwisach Grupy Goodyear.

Wsparciem dla kampanii będzie konkurs zorganizowany przez Goodyeara we współpracy z pismem „Mamo to ja”. Autorzy pięciu najciekawszych wypowiedzi na temat „Co robisz, by Twoje dziecko siedziało grzecznie w foteliku?” zostaną nagrodzeniu fotelikami samochodowymi marki Concord. Konkurs potrwa trzy miesiące.

Kampania „Dziecko w aucie” rusza na początku kwietnia. Kreację przygotowała agencja reklamowa S4. Media zakupił dom mediowy Universal McCann.